Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. In cazul in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile prezentate mai jos va rugam sa nu utilizati site-ul www.corai.ro.

DEFINITII SI TERMENI

Corai – este denumirea comerciala a S.C. SSD GRUP S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Alexandria, Str. Bucuresti, Bl.J131 Sc.C Et.2 Ap.11, Jud. Teleorman, avand numar de ordine in Registrul Comertului J34/117/2012, cod unic de inregistrare fiscala RO29915168.

Vanzator – Corai

Cumparator – orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.corai.ro si subdomeniile acestuia.

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Intregul Continut al acestui Site este proprietatea Corai si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul Corai a oricaror elemente de Continut se pedepseste conform legilor in vigoare. In cazul in doriti sa sesizati o situatie de incalcare a drepturilor de proprietate intelectuala, va rugam sa ne scrieti la contact[at]corai.ro.

LEGATURI

Corai nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest site (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste site-uri o poarta in intregime proprietarii acestora.

RASPUNDEREA CU PRIVIRE LA GAZDUIRE/BROWSER

Platforma/siteul www.corai.ro este gazduit de serverele unei terte societati comerciale. Corai nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori de natura tehnica aparute pe Site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale Site-ului, setari, sau actualizari. Corai nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor tehnologii pentru utilizarea www.corai.ro.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de Corai numai in scopul declarat al acestui Site. Informatiile din Comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea de Comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice, pentru a va cere parerea cu privire la calitatea bunurilor si serviciilor oferite etc. Corai se obliga sa nu faca publice si sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.

PARTENERI

Corai are contracte de revanzare (re-seller) cu producatorii, distribuitorii, importatorii unici sau cu cei mai mari importatori ai marcilor prezente in magazinul nostru. Despre calitatea produselor, despre autenticitatea marcii si despre orice alte nelamuriri despre o anume marca sau un anume produs clientul se poate adresa atat Corai cat si reprezentantului marcii respective sau importatorului din Romania.

RESPONSABILITATI

Produsele prezentate in magazinul nostru sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii/producatorii fiecarei marci. Responsabilitatea eventualelor defectiuni si repararea lor cade in sarcina importatorului/producatorului si service-ului autorizat de acesta. In cazul indisponibilitatii unui produs in stocul Corai, din cauza lipsei lui in oferta curenta a reprezentantului/producatorului, Corai isi asuma obligatia de a informa cumparatorul despre lipsa acestuia in termen de 14 zile, iar in cazul in care plata s-a efectuat in avans sa ramburseze suma incasata in maxim 14 zile, precum si dreptul de a propune cumparatorului un produs similar. Toate produsele sunt insotite de garantie de conformitate, de toate documentele oficiale oferite de producator si de factura fiscala. Valoarea maxima a obligatiilor Vanzatorului fata de orice Cumparator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Corai de la acest Cumparator. 

PRETUL

Preturile pe Site sunt exprimate in RON (lei noi) cu T.V.A. inclus.

GARANTIA PRODUSELOR

Toate Bunurile comercializate de catre Corai, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Potrivit art. 5 alin. 2 din Legea nr. 449/2003, se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

– corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul Ie-a prezentat cumparatorului ca mostră sau model;

– corespund oricărui scop specific solicitat de către cumparator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

– corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;

– fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care cumparatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

NU se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare cumparatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de cumparator.

Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art. 5 alin. 2 lit. d din Legea nr. 449/2003, în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că:

– nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în cauză;

– declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;

– decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice în cauză.

Vânzătorul este răspunzător faţă de Cumparator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Potrivit art. 10 din Legea nr. 449/2003, în cazul lipsei conformităţii, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi cumparator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare (art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003).

În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial.

Potrivit art. 13 din Legea nr. 449/2003, cumparatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

  • – dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  • – dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
  • – dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003, fără inconveniente semnificative pentru cumparator.

Cumparatorul NU este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră (art. 14 din Legea nr. 449/2003).

Potrivit art. 16 din Legea nr. 449/2003, răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor Legii nr. 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

După expirarea termenului prevăzut la art. 16 din Legea nr. 449/2003, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 din Legea nr. 449/2003 se reduce la această durată.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

TERMENE DE LIVRARE

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de la magazinul nostru se incadreaza intre 24 ore si 4 saptamani din momentul inregistrarii comenzii pe site. In pagina fiecarui produs este afisat un termen de livrare estimat – acesta nu are valoare contractuala si reprezinta strict o estimare bazata pe informatiile detinute de catre Vanzator la momentul afisarii. Pentru informatii mai exacte legate de termenele de livrare va rugam sa apelati la serviciul de suport pus la dispozitie de Vanzator. In conditii speciale Corai isi asuma dreptul de a mari timpul de livrare.

TAXE SUPLIMENTARE

Pretul final platit de client este acela afisat in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii. Corai nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului. Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la contact@corai.ro.

MODALITATI DE PLATA

Corai.ro accepta urmatoarele modalitati de plata:

•Ramburs – numerar la curier, la primirea coletului;

•Online prin card bancar – platile online sunt procesate prin operatorii de plati LibralPay

– Cardurile acceptate sunt Visa si Mastercard;

– Nu se percepe comision la efectuarea platii;

– Corai nu va solicita si nu va pastra informatii referitoare la datele cardului Dumneavoastra.

•Prin ordin de plata efectuat de client dupa plasarea comenzii. Comanda va fi expediata numai dupa receptionarea banilor in contul firmei.

POLITICA RETUR

Corai respecta reglementarile legislative aflate in viguare – OUG 34/2014: 

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage din contractul la distanta sau din contractul in afara spatiilor comerciale incheiat cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri in afara celor de returnare ale produselor.  

Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

– ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor. 

– în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs.

Exercitarea dreptului de retragere

(1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante: 

a) de a folosi modelul de formular de retragere – il puteti descarca de aici; 

b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract. 

(2) Consumatorul şi-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere de 14 zile calendaristice în cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării perioadei respective. 

(3) Profesionistul poate, în plus faţă de posibilităţile menţionate la alin. (1), să acorde consumatorului opţiunea de a completa şi de a transmite în format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă, fie o declaraţie neechivocă de orice alt tip. În aceste cazuri, profesionistul comunică consumatorului, fără întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. 

(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile din prezentul articol revine consumatorului. 

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii 

(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. 

(3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist. 

(4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată. 

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere.

Produsele cu lipsa de conformitate:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Produsul poate fi inlocuit cu unul de o valoare mai mare, prin plata diferentei, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.corai.ro.

Produsele defecte

Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului.

In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Vanzator.

Daca notificarea nu se face in termenul de 48 de ore, produsele se supun conditiilor generale de garantie.

CONDITII LEGALE

www.corai.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman.

DISPUTE SI CONFLICTE

Orice conflict aparut intre SSD GRUP SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Daca problema Dumneavoastra nu poate fi rezolvata prin email sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Cristian Bomboe, tel 0751.277.862, email contact[at]corai.ro.

Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.corai.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea in magazinul virtual www.corai.ro

Corai isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Meniu